Yaşar Üniversitesi’nde görev almak üzere gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz. İlgili linkten Genel Başvurunuzu gerçekleştirebilir, ilan edilen Açık Pozisyonlarımızı web sayfamız “Duyurular ve İlanlar” kısmından takip edebilirsiniz.
İDARİ PERSONEL BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYINIZ
Web sitemizde ilan ettiğimiz açık pozisyonlar ile ilgili olarak ve/veya genel başvuru için; İnsan Kaynakları Müdürlüğü’ne CV’nizi elden ulaştırabileceğiniz gibi elektronik posta yoluyla resimli özgeçmişinizi [email protected] adresine gönderebilirsiniz. Tüm başvurular gizlilik prensiplerine bağlı kalınarak Başvuru Bankasında bir yıl süreyle saklı kalmaktadır. Başvuru sahiplerinin iletişim bilgilerinde herhangi bir değişiklik olması halinde, CV’lerini güncellemelerini önemle hatırlatırız.
T.C.
YAŞAR ÜNİVERSİTESİ
İDARİ PERSONEL İŞE ALIM VE ATAMA SÜRECİ İŞ AKIŞI
Üniversitemiz idari kadrolarına personel alımında izlenecek süreçler, 4857 sayılı İş Kanunu ile 5510 sayılı Sosyal Sigortalar Kanunu ve çalışma hayatını ilgilendiren diğer kanun, tüzük ve yönetmelik hükümleri çerçevesinde belirlenmiştir.
I. Başvuruların Alınması
İnsan Kaynakları Müdürlüğü, yayımlanmış bir ilan / üniversitenin açık bir pozisyon duyurusu olduğunda veya olmaksızın [email protected] adresi ile erişim sayfası üzerinden gelen başvurulardan, istihdam edilebilecek nitelikte olan özgeçmişleri başvuru bankası için kayıtlara alır. Gerektiğinde başvuru sahibi tanışma amaçlı davet edilir. Ön görüşmeyi İnsan Kaynakları Müdürü yapar. Uygun bir açık pozisyon olduğunda değerlendirilmek üzere kısa listeye alınır.
II. Personel İhtiyaç Bildirimi
Müdürlükler, kadro ihtiyaçları ile ilgili taleplerini Personel Talep Formu ile Rektörlük onayına sunulmak üzere iletirler. Kadro talepleri, Rektörlük Makamı tarafından gerektiğinde öngörülen yarıyıl için beklemeye alınabilir.
III. Kadroların Onaylanması ve İlan Süreci
Kadro talepleri Mütevelli Heyet İdari-Mali Alt Komite’nin onayına sunulur. Onaylanan kadrolar için, Üniversite’nin başvuru bankasından uygun adaylar seçilir. İlan vermek gerektiğinde ilan hazırlanır ve üniversitenin erişim sayfasında ilan edilir.
IV. Başvuruların Kabulü ve Öndeğerlendirme
Değerlendirilebilecek nitelikte olan ve gerekli koşulları sağlayan adayların başvuruları tasnif edilir. Uygun adayların özgeçmişleri ilgili birim Müdürü ile paylaşılır. İlgili Müdürlük tarafından görüşmeye çağırılması istenen adayların mülakatları organize edilir.
V. Mülakat ve Değerlendirme
Departman Müdürü ve İnsan Kaynakları Müdürü adayla birlikte görüşürler. Olumlu bulunan adaylar, ilgili Müdürlüğün bağlı olduğu bir üst makam ile mümkünse aynı gün ikinci mülakata alınır. Adaylar hakkında İş Görüşmesi Değerlendirme Formu doldurulur. Mülakatlarda adayların başvurduğu pozisyonun gerektirdiği eğitim geçmişi ile iş deneyimine sahip olup olmadığına bakılır. Başvurulan işe ilişkin bilgi düzeyi, işe ilgisi, görev alması durumunda kuruma sağlayabileceği katkıları öngörmeye yönelik sorular yöneltilir. Gerektiğinde, adayın çalıştığı işyerlerinden ve referans olarak verdiği kişilerden referans kontrolü yapılır.
VI. Atama Onay
Alınması önerilen adaylara ilişkin gerekli bilgiler, Mütevelli Heyet İdari-Mali Alt Komite’ye sunulur. Alt Komite onayını takiben nihai onay için Mütevelli Heyet toplantı gündemine alınır.
VII. İşbaşı Verilmesi ve Yasal İşlemler
Mütevelli Heyet onayından sonra İnsan Kaynakları Müdürlüğü adaya işbaşı tarihini, görev ünvanını ve Mali İşler Daire Başkanlığı’nca belirlenen ücretini bildirerek, işbaşı evrak listesini iletir ve işbaşı tarihinden en geç bir gün önce yasal işe giriş işlemleri tamamlanır. İşbaşı yapılan gün işe giriş evrakları teslim alınır, personel kimlik kartı, görev tanımı verilir. Özlük hakları, mesai saatleri, çalışma düzeni vb. ilişkin genel bilgilendirme yapılarak belirli süreli hizmet sözleşmesi imzalatılır. Sağlık dosyasının açılması için işyeri hekimine ve daha sonra görev yapacağı ilgili Müdürlüğe yönlendirilir.